Skip to content
Ik pak die snoek

Case: DOCHitgewoan!

Houd afstand en denk om elkaar

Wat kan je als jongere in deze coronatijd nog wél doen? Met de Friese coronacampagne ‘Doch it gewoan’ hoopt Veiligheidsregio Fryslân jongeren te inspireren om coronaproof hobby’s op te pakken.

Studio Plakband heeft dit prachtige materiaal voor deze campagne aangeleverd. Vervolgens aan ons de taak om deze online Friesland in te knallen. Het doel is om zoveel mogelijk awareness te creëren onder de jonge doelgroep. Ondersteunend aan dit project is de site: dochitgewoan.frl Op deze site staan de coronaregels nog even op een rijtje. Ook biedt het de mogelijkheid om verhalen te delen over coronahobby’s. De mooiste verhalen worden gepubliceerd op de website. 

Art of Advertising docht it gewoan

Voor de #dochitgewoan campagne hebben wij een uitgebreide social media campagne opgezet. Het doel van de campagne was om zoveel mogelijk jongeren in Friesland te bereiken. Hiervoor waren de social media: Instagram, Snapchat en Facebook uiterst geschikt. De absolute winnaar in deze campagne waren de advertenties via Snapchat. Dit relatief nieuwe sociale medium is nog niet overspoeld met adverteerders. Dit had als gevolg: lage klikkosten en voordelige CPM. Bij Art of Advertising zijn we fan van Snapchat advertising en bieden dit nu ook aan als losse dienst. Wil jij de jongste doelgroep online bereiken tegen een voordelige prijs? Kijk dan op onze Snapchat actiepagina: SNAPCHAT ACTIE

 

Wat doe jij om de coronatijd door te komen?

Skitterend materiaal van Plakband:

Knallen met insta of snapchat?

Wil jij jongeren bereiken? Dan zit er maar één ding op: een Instagram- en Snapchatcampagne starten met Art of Advertising.

Wij weten hoe je voordelig en effectief de doelgroep bereikt. Laat je gegevens achter in het contactformulier en bespreek de mogelijkheden. Liever meer weten over Snapchat en het adverteren op dit medium? Bekijk onze Snapchat pagina